Όταν έρχεται ένα κείμενο στα χέρια του ηθοποιού συχνά υπάρχει ένα νεφέλωμα.
Από πού να ξεκινήσω; Τί να κάνω με αυτό το κείμενο; Και κυριαρχεί τρόμος.
Στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα δουλέψουν με τέτοιο τρόπο:
• ώστε να εξαλειφθεί η αγωνία
• να αρχίσει να έρχεται η απόλαυση ενασχόλησης με το κείμενο
• φέρνοντας ένα αποκαλυπτικό αποτέλεσμα μέσα από την ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε ηθοποιού.Πώς μελετάω αυτό το κείμενο. Πώς προσεγγίζω έναν ρόλο. Ο ηθοποιός είναι σημαντικό να χτίζει διαρκώς την τεχνική του και να επενδύει στην μεθοδολογία του, ώστε να μην βασίζεται στο συναίσθημα και στο τυχαίο.
Στο σεμινάριο οι συμμετέχοντες:
• θα εκπαιδευτούν πάνω σε χρήσιμα εργαλεία διαχείρισης ενός κειμένου. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσει ο ηθοποιός συγκεκριμένο τρόπο εργασίας και μελέτης ενός μονολόγου.• μέσα από ασκησιολόγιο θα εξασκηθούν στη σωστή εκφορά του λόγου και θα καλλιεργήσουν έναν κιναισθητικό τρόπο αντιμετώπισης του κειμένου.
Το κείμενο είναι σώμα που δονείται, πάλλεται. Ποιά συγκεκριμένα εργαλεία μπορεί να μεταχειριστεί ο ηθοποιός, ώστε να καταφέρει να μετατρέψει έναν μονόλογο από κείμενο σε ζωντανό σκηνικό λόγο.
Ένα κείμενο κρύβει άπειρες εικόνες μέσα του.
Πώς τις μεταφέρω στον θεατή; Πώς δημιουργώ και μεταφέρω συναισθήματα σε αυτόν που με ακούει και με βλέπει; Πώς τον συν-κινώ;
Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν πάνω σε μονολόγους αγγελιαφόρων από τα έργα Ορέστης και Βάκχες του Ευριπίδη καθώς και σε αποσπάσματα θρήνων από έργα δικής τους επιλογής αρχαίας τραγωδίας.
4/11, 11/11, 25/11, 2/12, 9/12, 16/12, 13/1, 20/1, 27/1, 3/2, 10/2, 17/2
15:30 – 17:30
100€ +ΦΠΑ


Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δράμα. Είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Aπό το 2005 είναι βασικό μέλος και ηθοποιός της Eταιρείας θεάτρου Χώρος, η οποία τιμήθηκε με το Βραβείο Θεατρικού Οργανισμού περιφέρειας 2008 από την ΄Ενωση κριτικών Θεάτρου και Μουσικής.
Με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος έχει ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα, σε παραμεθόριες περιοχές, αστικά κέντρα, διεθνή φεστιβάλ τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Ιδιοκτήτρια του θεάτρου Χώρος στο Βοτανικό, οργανώνει παραστάσεις, μουσικές εκδηλώσεις, σεμινάρια και ετήσιο εργαστήρι υποκριτικής και χρήσης μάσκας, όπου και διδάσκει.
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το Ελληνικό Φεστιβάλ, τη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, το Θέατρο Τέχνης, το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννη, με τους σκηνοθέτες Σίμο Κακάλα, Έλενα Μαυρίδου, Fernado Rubio, Ελένη Ευθυμίου, Δαμιανό Κωνσταντινίδη και στον κινηματογράφο με τους Δημήτρη Πούλο ( Ο Προφήτης) , Θανάση Τότσικα (Saison morte) και Δημήτρη Κανελλόπουλο (Αγέλη προβάτων).
Έπαιξε στις παραστάσεις: Η Πτέρυγα, Περιμένοντας τον Γκοντό (σκηνοθεσία Έλενα Μαυρίδου), Ανεμοδαρμένα Ύψη, Greek Freak, Ο φόβος τρώει τα σωθικά, Ορέστης, Γκόλφω, Τέλος, Άσκηση Επίδαυρος-Σύσσημον, Erofili synopsis, Λιωμένο Βούτυρο, Recycle, Απόκοπος (σκηνοθεσία Σίμος Κακάλας), Όσα είναι δίπλα μου (σκηνοθεσία Fernando Rubio), Το Κάλεσμα της άγριας φύσης (σκηνοθεσία Ελένη Ευθυμίου), Mauser-Oratios (σκηνοθεσία Δαμιανός Κωνσταντινίδης).
Εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη στην παράσταση «Λιωμένο Βούτυρο» (Εθνικό Θέατρο-Σ. Κακάλας) και συνεργάστηκε με την Έ.Μαυρίδου στην προετοιμασία των ηθοποιών για την παράσταση «Περιμένοντας τον Γκοντό» (Εταιρεία θεάτρου Χώρος-Έ. Μαυρίδου).