Η Μαυρίδου, στην πολυμεσική περφόρμανς που παρουσιάζει ερευνά με άψογο τρόπο την άμεση συνειρμική αλληλεπίδραση των μέσων από το στάδιο της δημιουργίας μέχρι και την επί σκηνής παρουσίαση τους.
Μια ποιητικά πλασμένη παράσταση μας χάρισε η Έλενα Μαυρίδου. Σχεδίασε σε χαρτί την ιστορία του Λάμπρου και της Μαρίας, έφτιαξε φιγούρες και τις έβαλε να «ταξιδέψουν» με τη χρήση της ιδιαίτερης φόρμας του αναλογικού animation, σε μια περφόρμανς που συνδυάζει την κινηματογραφική αφήγηση με το θέατρο σκιών και τη μουσική, ενώ τα φυσικά πρόσωπα απουσιάζουν από τη σκηνή. Με λεπτές κινήσεις και απίστευτη επιδεξιότητα μετακινεί τις φιγούρες, τις κάνει να μεταμορφώνονται, να αποσυντίθενται, να ανασυγκολλούνται και να κολυμπούν σε θάλασσες χρωμάτων, ακολουθώντας τη ροή της τραγικής ιστορίας, την οποία ακούμε σε μια κάπως άτονη, γραμμική ηχογραφημένη αφήγηση. Η πρωτοτυπία της σκηνικής πρότασης μας ταξίδεψε, μέσω της φαντασίας, στον μελαγχολικό κόσμο που περιγράφει ο Διονύσιος Σολωμός στο ποίημά του. Η Μαυρίδου, δημιουργός με ευαισθησία, ταλέντο και αίσθηση του μέτρου, στην πολυμεσική περφόρμανς που παρουσιάζει ερευνά με άψογο τρόπο την άμεση συνειρμική αλληλεπίδραση των μέσων από το στάδιο της δημιουργίας μέχρι και την επί σκηνής παρουσίαση τους. Οι συνθέσεις του Γιώργου Μαυρίδη με ηχοχρώματα και μελωδίες δημοτικής μουσικής είναι η αόρατη δύναμη της παράστασης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ
Ο Λάμπρος – Κριτική | boemradio
Ποιο είναι το μοτίβο της...
«Είδαμε την παράσταση ο Λάμπρος στο θέατρο Χώρος» – Θέατρο.gr
Δραματοποιημένο θέατρο...