Ετήσιο Εργαστήρι υποκριτικής
Ετήσιο Εργαστήρι Υποκριτικής της Εταιρίας Θεάτρου Χώρος
Την επιτυχημένη του λειτουργία συνεχίζει για 5ο χρόνο το Ετήσιο Εργαστήρι Υποκριτικής της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος, με κεντρικό άξονα την υποκριτική με μάσκα. Μια μέθοδος κι ένα εργαλείο που δημιουργεί το κατάλληλο έδαφος, ώστε ο ηθοποιός να εξασκήσει σε βάθος τις προσωπικές του δυναμικές, ποιότητες και δυνατότητες και να ανακαλύψει τον σκηνικό του εαυτό.
Το Εργαστήριο θα διαρκέσει απ’ τις 19 Οκτωβρίου έως τις 31 Μαΐου και απευθύνεται σε επαγγελματίες ηθοποιούς, σπουδαστές, κουκλοπαίχτες, performers.
Α’ Κύκλος | Ουδετερότητα
Κατά τη διάρκεια του Α’ Κύκλου, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν και θα διευρύνουν τις σωματικές και φωνητικές τους δυνατότητες. Τα κέντρα κίνησης, η ενεργή ακινησία, ο αυτοσχεδιασμός, η ουδέτερη μάσκα, οι βασικές αρχές της αφήγησης και η πρώτη προσέγγιση της ανάγνωσης ενός κειμένου θα χρησιμεύσουν ως εργαλεία που θα προετοιμάσουν τον ηθοποιό για την επαφή του με τη μάσκα χαρακτήρα.
Β’ Κύκλος | Μάσκα Χαρακτήρα
Κατά τη διάρκεια του Β’ κύκλου θα γίνει εισαγωγή στην ολόκληρη μάσκα (full face mask) και τη μάσκα χαρακτήρα (character mask). Μέσα απ’ τη μεθοδολογία της μάσκας, θα διερευνηθεί η δημιουργία ενός χαρακτήρα απ’ την αρχή: η σωματική του συμπεριφορά, η φωνή του, οι χειρονομίες του. Παράλληλα, μέσα απ’ τον λεκτικό και σωματικό αυτοσχεδιασμό, θ’ αποκαλυφθεί ο τρόπος με τον οποίο ο χαρακτήρας θα αποκτήσει σκηνική υπόσταση.
Γ’ Κύκλος | Παρουσίαση
Στον Γ’ και τελευταίο κύκλο του εργαστηρίου, οι μάσκες χαρακτήρα έρχονται σε επαφή μεταξύ τους αλλά και με δοσμένα κείμενα, αλληλεπιδρούν και αυτοσχεδιάζουν λεκτικά, με στόχο τη δημιουργία μιας παρουσίασης-παράστασης στο θέατρο Χώρος.
- Εξόφληση σε τρεις δόσεις των 320€ (Σύνολο 960€)
- 20% έκπτωση σε περίπτωση προεξόφλησης (Σύνολο 768€)


Οι Μασκεσ του θεατρου χωρος
Γεννήθηκε στη Δράμα. Απόφοιτη του Κ.Θ.Β.Ε. Υπήρξε φοιτήτρια του ΑΠΘ στο τμήμα Θεατρολογίας. Είναι ιδρυτικό μέλος του ¨Χώρος¨ (Εταιρεία θεάτρου).
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό θέατρο, το Κ.Θ.Β.Ε, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών κ.α.
Έχει συμμετάσχει σε πολλές παραστάσεις:
Βάτραχοι, Αντιγόνη, Golfο 2.3 beta, Golfo director΄s cut, Απόκοπος, Λιωμένο Βούτυρο , Recycle , Erofili synopsis, To Τέλος, Greek freak , Δόν Κιχώτης, Βόυτσεκ κ.α.
Έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες: Σίμο Κακάλα, Μιχαήλ Μαρμαρινό, Κατερίνα Ευαγγελάτου, Dominik Moll , Mustafa Avkiran, Σωτήρη Χατζάκη, Βίκτωρα Αρδίτη, κ.α
Με παραστάσεις έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ:
Sibiu Festival (Romania), Tampere International Theatre Festival-(Finland), Dialog festival- Wroslaw (Poland), International Street Artist Festival-Szczecin- (Pοland), Heidelbergerstuckemarkt-Heidelberg (Germany), Blagoevgrad Festival- (Bulgaria), Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου κ.α
Στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ συμμετείχε σε μεγάλου και μικρού μήκους ταινίες: Μονή σειρά μαργαριτάρια- Βασίλη Κεχαγιά -Ν-orasis ΕΤ-1 (2005), ΄Ultimate Substance’ London at Lisson Gallery as part of the group show, The Magic of the State directed by Kirschner and David Panos (2012), Μedea Melea- Χρήστος Καράμπελας (festival corner-festival de cannes 2014), Όχθες- Πάνος Καρκανεβάτος ( 2015), Black box- Ανθή Τσιρούκη (festival corner-festival de cannes 2018), Ράγες- Ελίνα Φέσσα (2017)
EDEN- Dominik Moll- Lupa Film & Atlantique & Port au Prince- Arte (2019),
Identity Πάνος Παππάς και Δέσποινα Χαραλάμπους (2019) κ.α
Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας «Μελίνα Μερκούρη» 2008, Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας «Κάρολος Κουν» 2008. Βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας για την ελληνική ταινία μικρού μήκους «Ράγες» της Ελίνας Φέσσα-Νύχτες Πρεμιέρας 2017.
Το 2018 ήταν μέλος της κριτικής επιτροπής βραβείων του Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας.
Έχει εργαστεί πάνω στην διασκευή θεατρικών έργων και τη δημιουργία εκ νέου έργων για τη σκηνή, στις παραστάσεις: Λιωμένο Βούτυρο του Σάκη Σερέφα (δραματουργική διασκευή της ίδιας πάνω στο θεατρικό έργο ,στο υλικό έρευνας του συγγραφέα που αφορούσε την αληθινή ιστορία, τη νουβέλα, το κινηματογραφικό σενάριο που προϋπήρχαν) , Recycle –Εθνικό θέατρο , Το Τέλος-Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (δημιουργία έργων μέσα από τη διαδικασία συγγραφής έργου και από τεχνικές του devised theatre), Ανεμοδαρμένα ύψη- Θέατρο Χώρος ( μεταφορά λογοτεχνικού έργου για τη σκηνή- επιχορηγούμενη από το υπουργείο Πολιτισμού), Ερωφίλη – Χορτάτσης- Φεστιβάλ Αθηνών κ.α
Σκηνοθέτησε το Περιμένοντας το Γκοντό του Σ.Μπέκετ (2018), την Πτέρυγα (2020), την Κοκκινοσκουφίτσα και τα άγρια φύλλα (2020) και τον Λάμπρο του Δ. Σολωμού (2021).
Διδάσκει υποκριτική και αυτοσχεδιασμό στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του Δήμου Αγίας Βαρβάρας «Ιάκωβος Καμπανέλλης» και στην Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Δραματικής Τέχνης «Τεχνών Εκατό» του Λάκη Λαζόπουλου.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Δράμα. Είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Aπό το 2005 είναι βασικό μέλος και ηθοποιός της Eταιρείας θεάτρου Χώρος, η οποία τιμήθηκε με το Βραβείο Θεατρικού Οργανισμού περιφέρειας 2008 από την ΄Ενωση κριτικών Θεάτρου και Μουσικής.
Με την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος έχει ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα, σε παραμεθόριες περιοχές, αστικά κέντρα, διεθνή φεστιβάλ τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Ιδιοκτήτρια του θεάτρου Χώρος στο Βοτανικό, οργανώνει παραστάσεις, μουσικές εκδηλώσεις, σεμινάρια και ετήσιο εργαστήρι υποκριτικής και χρήσης μάσκας, όπου και διδάσκει.
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το Ελληνικό Φεστιβάλ, τη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, το Θέατρο Τέχνης, το Ίδρυμα Μ. Κακογιάννη, με τους σκηνοθέτες Σίμο Κακάλα, Έλενα Μαυρίδου, Fernado Rubio, Ελένη Ευθυμίου, Δαμιανό Κωνσταντινίδη και στον κινηματογράφο με τους Δημήτρη Πούλο ( Ο Προφήτης) , Θανάση Τότσικα (Saison morte) και Δημήτρη Κανελλόπουλο (Αγέλη προβάτων).
Έπαιξε στις παραστάσεις: Η Πτέρυγα, Περιμένοντας τον Γκοντό (σκηνοθεσία Έλενα Μαυρίδου), Ανεμοδαρμένα Ύψη, Greek Freak, Ο φόβος τρώει τα σωθικά, Ορέστης, Γκόλφω, Τέλος, Άσκηση Επίδαυρος-Σύσσημον, Erofili synopsis, Λιωμένο Βούτυρο, Recycle, Απόκοπος (σκηνοθεσία Σίμος Κακάλας), Όσα είναι δίπλα μου (σκηνοθεσία Fernando Rubio), Το Κάλεσμα της άγριας φύσης (σκηνοθεσία Ελένη Ευθυμίου), Mauser-Oratios (σκηνοθεσία Δαμιανός Κωνσταντινίδης).
Εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη στην παράσταση «Λιωμένο Βούτυρο» (Εθνικό Θέατρο-Σ. Κακάλας) και συνεργάστηκε με την Έ.Μαυρίδου στην προετοιμασία των ηθοποιών για την παράσταση «Περιμένοντας τον Γκοντό» (Εταιρεία θεάτρου Χώρος-Έ. Μαυρίδου).