«Περιμένοντας τον Γκοντό» – Θέατρο Χώρος
Στην πρώτη της σκηνοθετική δουλειά, η Έλενα Μαυρίδου καταφέρνει να μας εκπλήξει ευχάριστα με τον ευρηματικό τρόπο που προσέγγισε το έργο του Σάμιουελ Μπέκετ. Χρησιμοποιώντας κώδικες και τεχνικές από τον κόσμο του τσίρκου, των κλόουν, της μάσκας και των μαριονετών δίνει μια συγκινητική και ευαίσθητη προσέγγιση του μοναχικού κόσμου του Βλαδίμηρου και του Εστραγκόν. Η αφέλεια και η κωμικότητα των κλόουν συναντούν την τραγικότητα και τη μοναξιά των μπεκετικών χαρακτήρων, ενώ η φάρσα δίνει τον απαραίτητο χώρο για να αποκαλυφθούν τα μεγάλα υπαρξιακά ερωτήματα και τη σιωπή. Οι διπλοί Βλαδίμηροι και Εστραγκόν και η σκηνική προσαρμογή που έκανε η Μαυρίδου ανέδειξαν ακόμη περισσότερο τα ανθρώπινα ζητήματα που θέτει το έργο και φώτισαν το βαθιά υπαρξιακό υλικό, που κρύβεται κάτω από τις λέξεις του Ιρλανδού συγγραφέα. Πέρα από την άψογη κινησιολογική και αισθητική προσέγγιση, το συγκεκριμένο ανέβασμα δεν κρύβει την τρυφερότητα και την κοπιαστική εργασία, που ήταν αναγκαίες για να βγουν στην επιφάνεια όλοι οι «χυμοί» του έργου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ
«Ο Λάμπρος» – Κριτική | Athinorama
Η Μαυρίδου, στην πολυμεσική...
Ο Λάμπρος – Κριτική | boemradio
Ποιο είναι το μοτίβο της...